Pensioeninzicht voor uw medewerkers

ArbeidsPlus biedt werkgevers een eigentijds communicatieplatform (code; inzicht) tegen lage kosten. Dit platform is het startpunt voor alle pensioencommunicatie voor de medewerker. Op maat gemaakt voor de werkgever met volledig persoonlijk pensioeninzicht voor de medewerker.

Als werkgever vult u met dit platform geheel en op een voordelige wijze uw zorgplicht in. Kostbaar? Zeker niet! In combinatie met het jaarlijkse beheer van uw pensioencontract bent u gegarandeerd voordeliger uit dan nu het geval is.

Medewerkers worden geïnformeerd op een begrijpelijke manier, zonder gebruik te maken van lastige pensioentermen.
Of het nu gaat over de inhoud van de huidige pensioenregeling, wijzigingen in de pensioenregeling, allerhande vragen over pensioen gerelateerde onderwerpen vanuit uw eigen organisatie, alles is op het platform terug te vinden. Het is een communicatiemiddel vanuit uzelf als werkgever om uw eigen medewerkers te informeren en enthousiasmeren over een belangrijke arbeidsvoorwaarde; pensioen!
Zie de demo (code; inzicht)! Geheel in de eigen huisstijl van uw organisatie wordt een website gelanceerd. Medewerkers krijgen met de website een online startpunt voor al hun pensioenvragen. Dit ontlast de HR en activeert de medewerkers.

Uniek is dat inzicht wordt gegeven op persoonlijk niveau. Naast de inkomsten uit de  pensioenregeling bij de huidige en alle vorige werkgevers kan op een moderne en eenvoudige wijze de inkomenssituatie op pensioendatum in kaart worden gebracht. Is dit kostbare financiële planning, nee! De inkomsten worden simpelweg vergeleken met de uitgaven op pensioendatum. Alle mogelijkheden worden eenvoudig in een paar stappen duidelijk gemaakt.

De invulling van het traject wordt volledig afgestemd op uw organisatie en bestaat uit de volgende keuze-elementen.

  • Inregelen van een unieke website voor de pensioenregeling uit naam van de werkgever
  • Bijeenkomst met toelichting op de pensioenregeling en het gebruik van de website.
  • Een op één gesprekken.
  • Volledig geautomatiseerde agendaplanning voor bijeenkomsten, gespreksverslagen en evaluatieformulieren.

Wilt u meer weten? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek.

 

Edwin-Langhorst-specialist

Edwin Langhorst

Mijn naam is Edwin Langhorst. De afgelopen 20 jaar heb ik ervaring opgedaan bij twee werkgevers in de financiele dienstverlening. Met veel plezier heb ik de stap gemaakt om nog dichter bij de klant te kunnen staan. Als Adviseur Pensioen & Inkomen spar ik met werkgevers en werknemers om de zaken goed en helder te regelen. Ik ben een betrokken en een gedreven initiatiefnemer.

Meer lezen >